Treść zapytania

2025.11.15 godz. 09:14 Warszawa, Mazowieckie

Źle wykonana usługa

Wyjaśnienie sytuacji

Szanowni Państwo, Zleciłam montaż szafek kuchennych osobie, która ogłaszała się na https://fixly.pl/profil/ppz0kxod Zależało mi na czasie, dlatego wybrałam właśnie tego wykonawcę. Szafki zmontował, ale postawienie ich dalekie jest od normalności. Wysokość do parapetu jest o co najmiej o 5 cm za wysoka. Skutkuje to tym, że nie można otworzyć okana. Jest jeszcze wiele innych źle wykonanych prac, ale wysokość szafek jest najważniejsza. Pan skutecznie unika kontaktu, nie ma zamiaru poprawić źle postawionych szafek. W jaki sposób mogę egzekwować naprawiania źle wykonanej usługi. Zaznaczam, że należność uregulowałam przelewem na konto. Umowa nie była spisana, (umowa ustna). Nie mam adresu wykonawcy, z danych, które posiadam to: imię i nzawisko, adres meilowy (ze srony fixly, myślę, że wcale go nie używa), numer telefonu i numer konta na który przelałam należność (wcale nie małą kwotę). Jakie mam szansę na spowodowanie tego, żeby wykonawca naprawił swoją fuszerkę. Z wyrazami szacunku, Gabriela

Odpowiedzi prawników:


Adwokat

Sławomir Suski

Gdańsk, Pomorskie

(142 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 15 Lis 2025 13:08

Konieczne jest skorzystanie z uprawnień wynikających z rękojmi. W razie dalszego sporu być może konieczne będzie postępowanie sądowe - dla celów dowodowych warto uzyskać opinię / raport innych specjalistów w zakresie jakości wykonanych prac i przyczyn powstania wad. Jeśli potrzebuje Pani pełnomocnika w tej sprawie, zapraszam do kontaktu e-mail: slawomir.suski@adwokatura.pl
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź