Treść zapytania

2022.04.29 godz. 14:24 Warszawa, Mazowieckie

Ticketmaster nie chce zwrócić kosztów biletu po anulowaniu ich

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, z powodu zmiany daty koncertu przez organizatora, ja i mój chłopak nie mogliśmy udać się na koncert. Postanowiliśmy sprzedać bilety, a po wystawieniu ich do sprzedaży, Ticketmaster poinformował nas, że zgodnie z reg. nie możemy ich sprzedawać. Od razu wycofaliśmy ofertę z Internetu, ale niestety org. anulował nam bilety – co rozumiem, jeśli złamaliśmy regulamin, jednak nie chcą zwrócić pieniędzy, które zapłaciliśmy za bilety, co rzekomo jest zawarte w regulaminie. W regulaminie nie ma wzmianki o braku zwrotu kosztów:https://www.ticketmaster.pl/help/terms.html?language=pl-pl

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź