Treść zapytania

2025.05.12 godz. 11:46 Poznań, Wielkopolskie

tmobile - oferta na internet - nie dostaje faktur ani potwierdzeń płatności oraz oferta cenowa miała być niższa niż jest. były skargi i reklamacje ale bez zmian

Wyjaśnienie sytuacji

Rozliczanie się z nimi wygląda w sposób gdy internet przestaje działać - dzwonimy, żeby wygenerowali link do płatności a następnie słuchamy zobowiązania, że wpłaciliśmy pieniądze i chcemy natychmiastowego włączenia internetu. Nie otrzymujemy potwierdzeń płatności, ani zaległych faktur - ufamy „na słowo”. Dodam ze mam również telefon w ich sieci i faktury dostaje normalnie oraz w aplikacji wszystko działa poprawnie. W niedługim czasie planuję wyprowadzkę, wiec zastanawiam się czy to jest podstawa do wcześniejszego zerwania umowy, a może też do jakiś korzyści w ramach zadośćuczynienia

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź