Treść zapytania
2022.07.14 godz. 22:20 Katowice, Śląskie
Urlop zagraniczny - biuro podróży - zmiana hotelu po przybyciu - reklamacja/zadośćuczynienie
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Dzień Dobry, chciałbym spytać o jaką kwotę/procent kwoty mogę się starać od biura podróży jako zadośćuczynienie/reklamacja/odszkodowanie. Po przylocie na miejsce, dowiedziałem się, że hotel nie ma dla mnie pokoju. Biuro podróży po mojej interwencji, zmieniło hotel. Pokój był bez aneksu kuchennego. Hotel był dalej od plaży. Dodatkowo: pierwsza noc spędzona w innym hotelu była bez klimatyzacji (nie działała) - na drugi dzień musiałem zmienić pokój. Hotel (z oferty) na stronie biura podróży ma 3,5 gwiazdki (w podpisanej umowie 3 gwiazdki). Dziękuję za wszelką pomoc. Pozdrawiam
Odpowiedzi prawników:
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.