Treść zapytania

2022.07.14 godz. 22:20 Katowice, Śląskie

Urlop zagraniczny - biuro podróży - zmiana hotelu po przybyciu - reklamacja/zadośćuczynienie

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień Dobry, chciałbym spytać o jaką kwotę/procent kwoty mogę się starać od biura podróży jako zadośćuczynienie/reklamacja/odszkodowanie. Po przylocie na miejsce, dowiedziałem się, że hotel nie ma dla mnie pokoju. Biuro podróży po mojej interwencji, zmieniło hotel. Pokój był bez aneksu kuchennego. Hotel był dalej od plaży. Dodatkowo: pierwsza noc spędzona w innym hotelu była bez klimatyzacji (nie działała) - na drugi dzień musiałem zmienić pokój. Hotel (z oferty) na stronie biura podróży ma 3,5 gwiazdki (w podpisanej umowie 3 gwiazdki). Dziękuję za wszelką pomoc. Pozdrawiam

Odpowiedzi prawników:


Prawnik

PIOTR KĘPIŃSKI

Katowice, Śląskie

(2 opinie)

Odpowiedział(a) dnia: 23 Lip 2022 08:07

Witam serdecznie nasza Kancelaria specjalizuje sie w tego typu sprawach zapraszamy do BEZPŁATNEJ wstępnej konsultacji telefonicznej z naszymi prawnikami pod numerem tel 507-437-019.
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? 100% uznało tę odpowiedź za pomocną (1 głos)
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź