Treść zapytania

2022.01.26 godz. 12:10 Łódź, Łódzkie

Uszkodzenie maszyny podczas transportu i jej odbiór

Wyjaśnienie sytuacji

Witam, Klientowi po opłaceniu faktury proformy została wystawiona faktura oraz został wysłany automat do kawy. Ze względów, że jest to dość duża przesyłka automat przed zapakowaniem i po zapakowaniu został udokumentowany zdjęciami. Odbiorca przed wysyłką został telefonicznie poproszony o sprawdzenie przesyłki przy kurierze oraz zrobienie zdjęć. W dniu dostawy również został wysłany taki sms przypominający. Odbiorca odebrał przesyłkę bez zastrzeżeń, a po rozpakowaniu okazało się, że automat jest uszkodzony. Odbiorca chce odstąpić od umowy i odesłać uszkodzony towar. Czy my musimy go przyjąć?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź