Treść zapytania

2025.06.27 godz. 09:01 Warszawa, Mazowieckie

Czy mogę pozwać firmę kurierską?

Wyjaśnienie sytuacji

W dniu14.06 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Krakvet. Dodałam notatkę do zamówienia prosząc o kontakt kuriera. Spowodowało to automatycznie, że firma wysłała przesyłkę Fedex. Przesyłka została nadana 16.06 i miała teoretycznie dojść max 18.06. W owym dniu dostałam sms oraz emial, że kurier dziś doręczy paczkę w godz 12-15. Nie było żadnej próby kontaktu kuriera. Skontaktowałam się z konsultantem i twierdził, że kurier jeszcze może przyjechać i wysłał do centrali prośbę o pilny kontakt kuriera ze mną. Nie było ani kontaktu ani doręczenia. PS. Jest dalszy ciąg, ale jest limit słów

Odpowiedzi prawników:


Radca prawny

Wojciech Országh

Warszawa, Mazowieckie

(13 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 27 Cze 2025 12:45

Można złożyć reklamację i ewentualnie dochodzić naprawienia szkody na zasadach ogólnych. W przypadku zainteresowania konsultacją proszę o kontakt na kancelaria@claris-legal.pl lub poprzez Instagram na @claris.legal (dla obserwujących przewidziany jest rabat).
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź