Treść zapytania

2023.09.20 godz. 09:48 Kamińsk, Warmińsko-mazurskie

Umowa kupna sukni ślubnej

Wyjaśnienie sytuacji

W grudniu 2019 roku podpisałam umowę kupna sukni ślubnej i wpłaciłam zaliczkę 2000 zł. W związku z wybuchem pandemii wesele zostalo przełożone na lipiec 2021. Właścicielka salony zmieniła umowę u siebie mi tylko napisał wiadomość ze nie muszę mieć zmienionej umowy. Nasze rozmowy odbywały sie tylko i wyłącznie pisemnie przez messanger. I mam wszystkie wiadomości o tej pani Czy mam szanse odzyskania pieniędzy lub wybrać jednak suknie . Bo właścicielka z każdym razem mnie zbywała i teraz nie wiem co robić bo strona twierdzi ze zmienił sie właściciel i nie mam juz takiej możliwośc.

Odpowiedzi prawników:


Adwokat

Sławomir Suski

Gdańsk, Pomorskie

(115 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 20 Wrz 2023 10:12

Zasadnym wydaje się oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wezwanie do zapłaty wpłaconej zaliczki. W razie bezskuteczności wezwania, konieczne będzie złożenie pozwu o zapłatę. Jeśli potrzebuje Pani pełnomocnika procesowego, zapraszam do kontaktu w tej sprawie: slawomir.suski@adwokatura.pl (www.adwokatsuski.pl)
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? 100% uznało tę odpowiedź za pomocną (2 głosy)
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź