Treść zapytania

2024.03.07 godz. 15:48 Warszawa, Mazowieckie

Nieodebrana paczka z paczkomatu .

Wyjaśnienie sytuacji

W Lipcu 2022 została zamówiony produkt do Paczkomatu. Niestety nie został on odebrany w ciągu 2 dni i wróciła do nadawcy . Konsument w Marcu 2024 spostrzegł iż nie dostał zwrotu środków za produkt który został zwrócony do nadawcy. Kontaktując się ze sprzedawcą klient został poinformowany iż nie dostanie zwrotu środków oraz poinformował klienta o tym im koszta magazynowania są wysokie. Sprzedawca tydzień po wysyłce paczki wysłał maila z informacją iż przesyłka wróciła i aby ją ponownie otrzymać klient musi dopłacić 8.99. Więcej nie było kontaktu. Czy należy się zwrot środków ?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź