Treść zapytania

2020.10.28 godz. 19:09 Szczecin, Zachodniopomorskie

Kupno auta z wadą ukrytą

Wyjaśnienie sytuacji

W roku 2019 w kwietniu kupiliśmy auto. mieliśmy możliwość przejechania się samochodem i sprawdzenia go jednakże nie zauważyliśmy usterki. Gdy zaczęliśmy częściej użytkować auto zauważyliśmy że gdy się rozgrzeje skrzynia automatyczna zaczyna szarpać. przekazaliśmy auto do warsztatu z prośbą o sprawdzenie usterki i wycenę naprawy. okazało się że koszt naprawy usterki wynosi 12 000zl. 2 tyg. po zakupie auta skontaktowaliśmy się ze sprzedającym jednakże odmówił zwrotu kosztów za naprawę. Wysłaliśmy mu kosztorys naprawy ale odmówił zwrotu pieniędzy. Do kiedy możemy walczyć o zwrot kosztów?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź