Treść zapytania

2022.09.14 godz. 14:17 Świętochłowice, Śląskie

Nierzetelna obsługa klienta

Wyjaśnienie sytuacji

W sierpniu zawarliśmy umowę z firmą świadczącą usługę w formie pakietów sportowych dla naszych pracowników. Niestety w momencie kiedy pakiet powinien zostać aktywowany nic takiego się nie wydarzyło. Po 2 dniach okazało się, że pracownicy tamtej firmy zapomnieli uruchomić naszej usługi. 3 dni po tym zdarzeniu wystąpił kolejny problem. Dwóch posiadaczy aplikacji nie mogła wejść na obiekt sportowy ponieważ ciągle występował błąd dlatego postanowili zakupić prywatne karnety. Po ustaleniu z przełożonymi wystosowaliśmy pismo w którym chcieliśmy odstąpić od umowy nie płacąc fv.mamy szansę na wygrać?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź