Treść zapytania

2025.08.07 godz. 18:57 Warszawa, Mazowieckie

Zatrzymana nadpłata przez Intrum

Wyjaśnienie sytuacji

W wyniku pomyłki wpłaciłam kwotę 297,39 zł bezpośrednio na konto Zalando z błędnym tytułem przelewu, przez co płatność nie została prawidłowo zaksięgowana i trafiła do Intrum. Po otrzymaniu wezwania do zapłaty od Intrum, dokonałam ponownej wpłaty tej samej kwoty. Od ponad miesiąca Intrum nie przekazało środków do Zalando, mimo licznych prób kontaktu z mojej strony. W związku z brakiem reakcji rozważam podjęcie dalszych kroków prawnych celem odzyskania nadpłaty.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź