Treść zapytania

2020.09.30 godz. 19:56 Katowice, Śląskie

pytanie dotyczące szkolenia zawodowego.

Wyjaśnienie sytuacji

We wrześniu br. przeszedłem szkolenie SZKOLENIA MALARZ PIASKARZ DLA POCZĄTKUJĄCYCH. Po otrzymaniu certyfikatów znalazłem błednie wpisane informacje odnosnie kwalifikacji osoby, która przeprowadziła szkolenie. Zweryfikowałem numer certyfikatu instruktora i okazał się fałszywy. Po zgłoszeniu tej sprawy w instytucji, która wystawiła certyfikat dostałem odpowiedź, że to jest ich pomyłka i jak najszybciej naprawią ten błąd. W poprawionych certyfikatach wpisano "wymyślony" certyfikat instruktora. Według podanych informacji nie można w żaden sposób zweryfikować kompetencji osoby, która przeprowadziła szkolenie , co można uznać za brak autentyczności całego szkolenia/certyfikatu.. Zgłosiłem moje watpliwości do firmy szkoleniowej lecz oni nie ustosunkowali sie do mojej uwagi. Certyfikaty , które otrzymałem fizycznie są unieważnione. Powiedziano, że poprawione certyfikaty zostaną doręczone pocztą w możliwie najszybszym terminie. Mineły ponad dwa tygodnie a certyfikatów nie otrzymałem. Czy w tej sytuacji mam prawo do ubiegania się rekompensaty/ zwrotu całości lub części poniesionych kosztów szkolenia? Cena samego szkolenia wyniosla 8700 zł plus noclegi na czas szkolenia , to jest 10 dni.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź