Treść zapytania

2024.08.29 godz. 18:12 Grudziądz, Kujawsko-pomorskie

Sprzedaż samochodu

Wyjaśnienie sytuacji

Witam,5 miesięcy temu sprzedałem samochód rocznik 2011.Po 5 miesiącach po sprzedaży kupująca napisała smsa,że chce zwrot kosztów naprawy auta,ale ja nie zataiłem tej wady poprostu nie miałem o niej pojęcia,też go odkupiłem rok temu i nie wiedzialem nic o tym,Silikon na który przymocowana została miska rozpuścił się i dostał do pompy olejowej i zatarł.W dniu zakupu,kupująca wraz ze mną pojechała na wybrany przez siebie warsztat,mechanik stwierdził ze wszystko w porządku.W tej chwili otrzymałem fakturę sms-em na kwotę ponad 3000zl za naprawę za którą już zapłaciła i chce zwrotu pieniędzy

Odpowiedzi prawników:


Radca prawny

Michał Marcinkowski

Poznań, Wielkopolskie

(17 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 02 Wrz 2024 15:42

Dzień dobry, inicjatywa w dochodzeniu zapłaty jest po stronie kupującego. Jeśli zdecyduje się dochodzić zapłaty, stanie przed poważnymi wyzwaniami dowodowymi. Na ten moment nie musi Pan płacić dobrowolnie. Na dalszym etapie, jeśli do niego dojdzie, obrona będzie wymagała przeanalizowania sytuacji i umowy sprzedaży. Kwota jest niska, aby dla kupującego było opłacalne jej dochodzenie z pomocą profesjonalnego prawnika. Pozdrawiam Michał Marcinkowski radca prawny.
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? 100% uznało tę odpowiedź za pomocną (1 głos)
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź