Treść zapytania

2022.08.14 godz. 21:57 Bielsko-Biała, Śląskie

Wypowiedzenie umowy b2b

Wyjaśnienie sytuacji

Witam. 8 lipca wypowiedziałam zleceniodawcy kontrakt b2b że skutkiem na 8 września. Oprócz wynagrodzenia zasadniczego ustalonego w kontrakcie miałam też zapis o dodatkowych płatnych godzinach. Oprócz tego miałam też do wykorzystania w roku 26 dni roboczych płatnych. Nie mialam na kontrakcie warunków premiowania, bo mają one charakter uznaniowy. Zleceniodbiorca przyznał mi jednak premię za 2 pierwsze kwartały, z rozbiciem na miesiące do listopada włącznie. Wystawiłam fakturę za lipiec z uwzględnieniem nadgodzin i premii termin płatności faktury upływa 14 dnia miesiąca w tym Wypadku 16.08 bo są teraz dni wolne. W piątek zleceniodawca podważył moją fakture ale jedynie słownie i nie otrzymałam informacji na piśmie jakie są jego obiekcje. Jego argument to fakt że wg ustaleń słownych nie ma premii w okresie wypowiedzenia. Chcialam zapytac o kilka rzeczy. Czy mogę wystawiać fv do listopada jeśli man mailowe rozpisanie premii do listopada włącznie. Z oznaczeniem w mailach że mam do faktur za poszczególne miesiące naliczać określone kwoty. Czy zleceniobiorca ma prawo podważyć moją ostatnia fv skoro była ona wystawiona za lipiec kiedy nie byłam na wypowiedzeniu? Czy na wypowiedzeniu mogę dochodzić wykorzystania pozostałych dni do wybrania tj. 5 dni. I czy mimo braku świadczenia usług w październiku i listopadzie mogę wystawiać fv za same premię? Czy zleceniobiorca może wymusić na mnie zmianę wypowiedzenia na porozumienie stron wtedy z końcem sierpnia kontrakt wygaśnie. I wtedy wypłaci mi tylko za dni przepracowane. Żadna z powyższych kwestii nie jest uregulowana moim kontraktem. Dziękuję za pomoc. Małgorzata Kastelik

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź