Treść zapytania

2025.02.12 godz. 00:57 Suwałki, Podlaskie

Odstąpienie od umowy z operatorem

Wyjaśnienie sytuacji

Witam,chciałbym odstąpić od umowy z operatorem Netia zawartej, przez telefon po upływie 14 dni,ponieważ nie jestem zadowolony z ich usługi telewizyjnej.Umowa została zawarta 13.stycznia 2025r. i jest darmowy 3-miesięczny okres. Problem polega na tym,że cały czas tracę rozdzielczość ekranu,telewizor jest 5 letni z funkcją 4K i dekoder firmy netia też jest 4K a rozdzielczość tracę na 10 sekund do nawet 360p. co 10-15 minut w zależności od kanału,bądź przy zmianie kanału. Zgłaszałem tę usterkę 3 krotnie 5,6 i 8 lutego.W trakcie reklamacji firma netia zdalnie resetowała mi dekoder bez rezultatu.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź