Treść zapytania

2022.08.17 godz. 07:20 Lublin, Lubelskie

Zwrot kosiarki traktorka.

Wyjaśnienie sytuacji

Witam , Dnia 03)08/2022 zakupiłem traktorek nowy. Towar dotarł do mnie dnia 05/08. Rozpakowałem, odpaliłem i przejechałem po trawniku dosłownie 40 metrów gdy nagle zaczął on nie równo pracować . Zadzwoniłem do sklepu opowiedziałem swój problem i firma, od której kupiłem " przez internet " załatwiła zgłoszenie do serwisu. Dnia 09/08 przyjechali , serwisu i zabrali maszynę do naprawy. Dnia 16/08 otrzymałem z serwisu traktorek, ale nadal nie został on naprawiony . Pytanie moje czy mogę żądać aby sprzedawca odebrał ode mnie traktorek i wymienił mi na nowy, sprawny bądź zwrócił mi w całości koszty?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź