Treść zapytania

2020.01.03 godz. 15:14 Poznań, Wielkopolskie

Reklamacja

Wyjaśnienie sytuacji

Witam. Dnia 04.12.2019 złożyłam reklamację do banku. Mieli na odpowiedź 30 dni. Zaznaczam że zostałam poinformowana na infolinii że czas mija dzisiaj tj 03.01.2020. Do tej chwili nie dostałam żadnej odpowiedzi. Miała być sms. Zadzwoniłam na infolinię i konsultant poinformował mnie że wysłali pismo do mnie o wydłużeniu reklamacji o następne 30 dni. Tylko że ja nie dostałam żadnej informacji. Co teraz? Czy mogę się domagać uznania tej reklamacji jeżeli list z pismem przyjdzie dopiero 07.01.2020? Pozdrawiam

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź