Treść zapytania

2024.08.21 godz. 14:21 Bydgoszcz, Kujawsko-pomorskie

Zwrot kosztów rezerwacji hotelowej

Wyjaśnienie sytuacji

Witam. Dnia 09.08 wynająłem przez Booking.com obiekt o nazwie Villa Aleksander w Siechnicach (nieopodal Wrocławia/Oławy). Po przyjeździe na miejsce i opłacie za całą rezerwacje 5 osób (od 12 do 17 sierpnia) i otrzymaniu kluczy do pokoju zastało nas tylko rozczarowanie. Otóż po wejściu do pokoju zaatakował nas smród papierosów, po wejściu do łazienki zobaczyłem wielkiego grzyba na oknie oraz pleśń i tonę kamienia w prysznicu i na umywalce. Nie zostały również zachowane standardy bezpieczeństwa - przewód elektryczny przechodzi przez umywalkę. Właściciel nie poczuwa się do odpowiedzialnościzwrotu

Odpowiedzi prawników:


Radca prawny

Michał Marcinkowski

Poznań, Wielkopolskie

(17 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 22 Sie 2024 08:49

Proponuję sprawę najpierw zgłosić na booking. Jest tam zapewne możliwość reklamacji usługi i zgłoszenie jej wiąże się z negatywnymi konsekwencjami dla wynajmującego.
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź