Treść zapytania

2021.11.24 godz. 11:47 Gdańsk, Pomorskie

wartość zero w ofercie i fakturze

Wyjaśnienie sytuacji

Witam, Jako sprzedawca na prośbę klienta zrobiłam ofertę cenową na produkt jako zestaw, na który składało się 5 elementów składowych. Przez pomyłkę jeden z produktów (zarówno w ofercie jak i fakturze) posiadał wartość 0zł od czego jeszcze na każdą pozycję udzieliłam rabatu -5% (także od tej pozycji 0zł). Dział finansów natychmiast poprawił tę fakturę na której teraz widniej niedopłata i domaga się od klienta uregulowania należności zasłaniając się rażącym błędem. Oczywiście ta sytuacja nie jest miła ani dla mnie ani dla klienta.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź