Treść zapytania

2023.03.09 godz. 10:43 Sławno, Zachodniopomorskie

Odstąpienie od zakupu internetowego

Wyjaśnienie sytuacji

Witam. Mam nadzieje że mi Państwo pomogą . Klient allegro dokonał zwrotu ( towar dotarł do mnie 7 marca 2023r ) zakup klient odebrał w dniu 20 lutego 2023r dokonał zwrotu towaru nie dokumentując tego nigdzie - nie wypełnił ani formularza allegro ani nie napisał pisemnego oświadczenia odstąpienia od umowy. Mimo to ja chciałbym dokonać jego zwrotu lecz nie mam możliwości odzyskania prowizji za zakup 80 zł bo nie został zgłoszony zwrot wiec allegro uznaje transakcje za udaną . Klient nie może już na portalu zgłosić zwrotu- minał termin 14 dni jak moge to zalatwic nie chcac byc stranym 80 zł prow

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź