Treść zapytania

2020.10.22 godz. 12:28 Białka Tatrzańska, Małopolskie

Transakcje handlowe - zamowienia

Wyjaśnienie sytuacji

Witam, mam pytanie dotyczące transakcji handlowej. Prowadzimy sprzedaż sprzętu sportowego zimowego. W związku z tym co roku dokonujemy pre-orderów na następny sezon czyli w tym roku dokonywaliśmy zamowien na sezon 2020/2021 jeszcze w marcu przed pandemia koronawirusa. Zamowienia było w formie przesłanie formularza zamowien emailem. Nie podpisywaliśmy umowy, towaru jeszcze nie otrzymaliśmy. Czy możemy zmienić/zmniejszyć bądź anulować takie zamowienie w związku z niepewna sytuacja dotycząca pandemii i nadchodzącego sezonu?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź