Treść zapytania

2023.04.25 godz. 15:09 Jaworzno, Śląskie

Brak zwrotów w sklepie internetowym

Wyjaśnienie sytuacji

Witam, mam pytanie na temat prowadzeniu sklepu internetowego z produktami handmade. Szyje na zamowienie czapki, opaski, chustki dla dzieci. Nie posiadam gotowych produktów, wszytskie szyje po złożeniu zamówienia przez klienta z konkretnego wzoru i według określonego rozmiaru przez klienta. I teraz moje pytanie, czy mogę nie przyjmować zwrotów moich produktów? Czy zaliczają się to jako produkty wykonane pod zamowienie klienta? Nie ukrywam, ze mam dużo sytuacjizamowien na duże kwoty, ktore szyje, a później całe zamowienie jest zwracane, dlatego chciałabym uniknąć takich sytuacji. Pozdrawiam

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź