Treść zapytania

2020.06.22 godz. 18:38 Lublin, Lubelskie

Zadatek

Wyjaśnienie sytuacji

Witam, moja sprawa dotyczy wesela. 23 maja 2020 mialo się odbyć moje wesele. W marcu 2020, czyli w czasie kiedy zaczęła się pandemia pani właścicielka lokalu zadzwoniła do mnie z namową na zmianę terminu. Mówiłam Pani że się waham, ale jednak przelozylam. Nasi goście boją się w dalszym ciągu i odmawiają na przyjście. Dodatkowo moja mama jest chora, ma problemy z chodzeniem. Postanowiliśmy odwołać wesele. Czy w takim przypadku pani właściciel może nam nie zwrócić zadatku? Zaznaczę że nie zmieniliśmy umowę tylko byla ta rozmowa przez tel. Nie mamy nowej umowy na nowy termin.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź