Treść zapytania
2022.04.15 godz. 11:45 Olsztyn, Warmińsko-mazurskie
Witam piszę w sprawie nie wypłacenia wynagrodzenia przez firmę w terminie zobowiązanym w umowie
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Firma zobowiązała się do wypłacania wynagrodzenia w ciągu 7 dni od podpisania ewidencji godzin pracy niestety tego nie zrobiła była to praca przy projekcie z papierosami projekt się już zakończył i podstawą do wypłaty było rozliczenie się ze swoim supervisorem zostało to zrobione tylko supervisor nie rozliczył się z firmą z tych rzeczy,protokołów i innych podobnych dokumentów. I chciałabym wiedzieć jak to wszystko wygląda prawnie bo firma nie chce wypłacić pieniędzy dopoki supervisor się nie rozliczy z nimi.
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.