Treść zapytania

2022.04.15 godz. 11:45 Olsztyn, Warmińsko-mazurskie

Witam piszę w sprawie nie wypłacenia wynagrodzenia przez firmę w terminie zobowiązanym w umowie

Wyjaśnienie sytuacji

Firma zobowiązała się do wypłacania wynagrodzenia w ciągu 7 dni od podpisania ewidencji godzin pracy niestety tego nie zrobiła była to praca przy projekcie z papierosami projekt się już zakończył i podstawą do wypłaty było rozliczenie się ze swoim supervisorem zostało to zrobione tylko supervisor nie rozliczył się z firmą z tych rzeczy,protokołów i innych podobnych dokumentów. I chciałabym wiedzieć jak to wszystko wygląda prawnie bo firma nie chce wypłacić pieniędzy dopoki supervisor się nie rozliczy z nimi.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź