Treść zapytania

2022.05.12 godz. 16:19 Warszawa, Mazowieckie

zwrot

Wyjaśnienie sytuacji

Witam, planuję otwarcie sklep internetowego z obrączkami.Czy muszę przyjmować zwroty, bo są to produkty robione na zamówienie ( klient podaje rozmiar,kolor, próbę złota, szerokość i wysokość). Proszę bardzo o odpowiedź i z góry dziękuję.

Odpowiedzi prawników:


Adwokat

Marta Rozwadowska-Kucka

Starogard Gdański, Pomorskie

(22 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 28 Maj 2022 11:36

Musi Pani wyraźnie poinformować klienta przy każdym zamówieniu, że jest to produkt na indywidualne zamówienie i nie podlega zwrotowi. Produkt, który został specjalnie pod indywidualnego dopasowany nie podlega zwrotowi.
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? 100% uznało tę odpowiedź za pomocną (1 głos)
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź