Treść zapytania

2022.04.25 godz. 21:22 Warszawa, Mazowieckie

Oszustwo?

Wyjaśnienie sytuacji

Witam. Posiadam problem z otrzymaniem zamówionego produktu online. Produkt został opłacony 07.04.2022(posiadam potwierdzenie) , sklep oferuje wysyłkę w 24 godziny, natomiast wysyłkę zagraniczna-tak jak w moim przypadku- 5 dni. Dziś mamy 25.04-przesylki nadal nie ma, kontakt ze sprzedawcą praktycznie nie możliwy. Czy jest szansa na uratowanie przesyłki lub odzyskanie pieniedzy? Będę bardzo wdzięczna za pomoc i odpowiedz. Pozdrawiam Magdalena.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź