Treść zapytania
2025.02.13 godz. 23:50 Gdańsk, Pomorskie
Witam,problem ze sprzedawcą ze sklepu internetowego za pośrednictwem empik.Czy muszę usunąć negatywną opinię, która jest prawdziwa? Co mogę zrobić?
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Niestety, ale sprzedawca przeciągał bardzo długo wysyłkę i prosiłam aby anulował moj zakup i zwrócił należność. Sprzedawca jednak po złości wysłał przedmiot, który do niego wrócił. Oddał też mniej należności gdzie musiałam upominać się przez empik aby oddał całość.Empik poprosił o wystawienie opinii po zakończeniu wszystkiego.Wystawiłam opinie negatywną i opisałam sytuację, teraz otrzymałam maila od sprzedającego gdzie informuje mnie ze toczy się sprawa o szkodliwość jego wizerunku i że jeśli nie usunę opinii sprawa trafi do sądu.Wyslal tez dokumenty z rzekomo innego procesu, który wygrał.
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.