Treść zapytania

2025.02.13 godz. 23:50 Gdańsk, Pomorskie

Witam,problem ze sprzedawcą ze sklepu internetowego za pośrednictwem empik.Czy muszę usunąć negatywną opinię, która jest prawdziwa? Co mogę zrobić?

Wyjaśnienie sytuacji

Niestety, ale sprzedawca przeciągał bardzo długo wysyłkę i prosiłam aby anulował moj zakup i zwrócił należność. Sprzedawca jednak po złości wysłał przedmiot, który do niego wrócił. Oddał też mniej należności gdzie musiałam upominać się przez empik aby oddał całość.Empik poprosił o wystawienie opinii po zakończeniu wszystkiego.Wystawiłam opinie negatywną i opisałam sytuację, teraz otrzymałam maila od sprzedającego gdzie informuje mnie ze toczy się sprawa o szkodliwość jego wizerunku i że jeśli nie usunę opinii sprawa trafi do sądu.Wyslal tez dokumenty z rzekomo innego procesu, który wygrał.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź