Treść zapytania

2024.01.10 godz. 13:31 Warszawa, Mazowieckie

Nie odebrana przesylka za pobraniem

Wyjaśnienie sytuacji

Witam, Przed swietami za pomoca servisu allegro sprzedalem telefon za kwote 3350 zl. Przesylka za pobraniem nie zostala odebrana dwukrotnie mimo iz po pierwszym razie kupujacy zapewnial o odbiorze jesli wysle ponownie. Za druga przesylke zaplacil. Chcialbym ubiegac sie o zwrot poniesionych kosztow czyli prowizja Allegro (5%) oraz jednej wysylki plus straty moralne. Kupujacy nie odbiera telefonu i nie odpisuje na wiadomosci. Czy moge cos z tym zrobic zeby wyegzekwowac zwrot kosztow od kupujacego?

Odpowiedzi prawników:


Radca prawny

Paulina Kornacka-Duda

Warszawa, Mazowieckie

(1 opinia)

Odpowiedział(a) dnia: 11 Sty 2024 11:17

Dzień dobry, w pierwszej kolejności należy przeanalizować regulamin Allegro, który jako użytkownicy zaakceptowali zarówno Sprzedający, jak i Kupujący. Zapraszam do Kancelarii celem udzielenia kompleksowej porady prawnej w tym zakresie.
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź