Treść zapytania
2024.01.10 godz. 13:31 Warszawa, Mazowieckie
Nie odebrana przesylka za pobraniem
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Witam, Przed swietami za pomoca servisu allegro sprzedalem telefon za kwote 3350 zl. Przesylka za pobraniem nie zostala odebrana dwukrotnie mimo iz po pierwszym razie kupujacy zapewnial o odbiorze jesli wysle ponownie. Za druga przesylke zaplacil. Chcialbym ubiegac sie o zwrot poniesionych kosztow czyli prowizja Allegro (5%) oraz jednej wysylki plus straty moralne. Kupujacy nie odbiera telefonu i nie odpisuje na wiadomosci. Czy moge cos z tym zrobic zeby wyegzekwowac zwrot kosztow od kupujacego?
Odpowiedzi prawników:
Odpowiedział(a) dnia: 11 Sty 2024 11:17
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.