Treść zapytania

2021.08.05 godz. 15:02 Białystok, Podlaskie

Rekompensata za zmiane lotu

Wyjaśnienie sytuacji

Witam serdecznie. Zacznę od początku: Wraz z żoną kupiliśmy wczasy korzystając z biura wakacje.pl . Wczasy organizowane były przez Grecos- kierunek Zakynthos. Dzień przed lotem otrzymałem wiadomość sms, że lot jest planowany o godzinie 5:50 z systemu wakacje.pl. Podczas odprawy bagażowej poinformowano nas że nie ma nas w systemie i nie polecimy lotem o 5:50. Po przeanalizowaniu naszej sytuacji pracownik grecosu (wykonał kilka telefonów) powiadomił nas że nie mamy obawy do zmartwienia bo polecimy następnym lotem o godzinie 12:50 i że z doświadczenia wie że to lepiej dla nas. Na lotnisku spędziliśmy ponad 8 godzin. Dodatkowo żona jest w ciąży. Suma summarum polecieliśmy lotem o 12:50 lecz w drodze powrotnej z Zakynthos do Polski był znowu problem. Podczas odprawy bagażowej poinformowano nas ponownie że nie ma nas w systemie (tym razem nie dostałem żadnej wiadomości sms) natomiast rezydent poinformował nas że tak jak wcześniej polecimy następnym lotem. Tym razem lot był przełożony z godziny 19:00 na 20:00(wylecial 20:20). Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Gdzie powinienem złożyć reklamację/rekompensatę? Dodam tylko że lot się nie opóźnił a został zmieniony bez wcześniejszego powiadomienia nas o tym. Przedstawiciel wakacje.pl proponuje nam zwrot kosztów jakie ponieśliśmy na lotnisku wydając na jedzenie lecz uważam że to trochę za mało. Problemem jest też to że mieliśmy wynajęte auto które zdaliśmy na lotnisku a odległość od domu to około 200km więc bez sensu było nam wracać do domu. Proszę o pomoc.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź