Treść zapytania
2022.11.23 godz. 18:46 Leszno, Wielkopolskie
Klient nie zapłacił za bukiet
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Witam, sprawa wygląda tak, że mam klienta który brał już u mnie kilka razy i płacił normlanie, tym razem było inaczej... Klient zażyczył sobie bukiet kwiatów za 700zl z dostawą do domu lecz nie miał pieniędzy na koncie, a ze sprawa była pilna zgodziłem się dowieźć bukiet. Klient wysłał mi swój dowód osobisty w zamian za to, że dostarczę bukiet przed zaksięgowaniem pieniędzy. Aktualnie mamy 23.11 a ja od miesiąca czekam na pieniążki. Klient mnie po prostu zlewa (nie odpowiada na wiadomości) ;(. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Z góry dziękuję za pomoc
Odpowiedzi prawników:
Odpowiedział(a) dnia: 24 Lis 2022 08:46
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.