Treść zapytania

2022.11.23 godz. 18:46 Leszno, Wielkopolskie

Klient nie zapłacił za bukiet

Wyjaśnienie sytuacji

Witam, sprawa wygląda tak, że mam klienta który brał już u mnie kilka razy i płacił normlanie, tym razem było inaczej... Klient zażyczył sobie bukiet kwiatów za 700zl z dostawą do domu lecz nie miał pieniędzy na koncie, a ze sprawa była pilna zgodziłem się dowieźć bukiet. Klient wysłał mi swój dowód osobisty w zamian za to, że dostarczę bukiet przed zaksięgowaniem pieniędzy. Aktualnie mamy 23.11 a ja od miesiąca czekam na pieniążki. Klient mnie po prostu zlewa (nie odpowiada na wiadomości) ;(. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Z góry dziękuję za pomoc

Odpowiedzi prawników:


Radca prawny

Agnieszka Wolnicka-Uranin

Ostrów Wielkopolski, Wielkopolskie

(82 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 24 Lis 2022 08:46

Dzień dobry, zapraszam do kontaktu z Kancelarią jeśli jest pan zainteresowany sporządzeniem odpowiednich pism do dłużnika. Pozdrawiam Agnieszka Wolnicka-Uranin tel. 607153023 e-mail agnieszka@kancelaria-uranin.pl
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź