Treść zapytania

2022.03.03 godz. 14:12 Bełchatów, Łódzkie

Reklamacja towaru a koszt przesyłki

Wyjaśnienie sytuacji

Witam. Sprzedaję kapcie dziecięce szyte ze skóry. Czasem jeśli klient kupuje na Allegro lub przez moją stronę internetową pojawia się problem gdy nić od spodu się przetrze i kapcie się prują. Nici są specjalistyczne oczywiście i odporne na przecieranie. Mam pytanie następujące: kto pokrywa koszty przesyłki jeśli klient nie może dostarczyć osobiście, czy w jedną stronę klient a w drugą ja? czy muszę uznawać takie reklamacje i ile czasu od zakupu? Pozdrawiam Anna Kryścińska

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź