Treść zapytania

2024.02.05 godz. 17:54 Olesno, Opolskie

Prawa konsumenta

Wyjaśnienie sytuacji

Witam, w dniu dzisiejszym złożyłam zamówienie na produkt personalizowany, którego projekt robiłam w kreatorze oferowanym przez sklep. Niestety zaraz po opłaceniu zamówienia zorientowałam się, że popełniłam błąd w projekcie. Chciałam je anulować i okazało się, że nie mam możliwości dokonywania już zmian w projekcie ani anulowania zamówienia. Nie skontaktowałam się ze sklepem ponieważ pracują do godziny 16:00. Czy jest to zgodne z prawem, że sklep nie dopuszcza zmian w zamówieniu jeszcze przed rozpoczęciem produkcji? Pozdrawiam

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź