Treść zapytania
2024.02.05 godz. 17:54 Olesno, Opolskie
Prawa konsumenta
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Witam, w dniu dzisiejszym złożyłam zamówienie na produkt personalizowany, którego projekt robiłam w kreatorze oferowanym przez sklep. Niestety zaraz po opłaceniu zamówienia zorientowałam się, że popełniłam błąd w projekcie. Chciałam je anulować i okazało się, że nie mam możliwości dokonywania już zmian w projekcie ani anulowania zamówienia. Nie skontaktowałam się ze sklepem ponieważ pracują do godziny 16:00. Czy jest to zgodne z prawem, że sklep nie dopuszcza zmian w zamówieniu jeszcze przed rozpoczęciem produkcji? Pozdrawiam
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.