Treść zapytania

2022.04.01 godz. 10:24 Warszawa, Mazowieckie

Dodatkowe opłaty od biura księgowego

Wyjaśnienie sytuacji

Witam, W umowie z biurem księgowym widnieje zapis: "1. Wynagrodzenie z tytułu świadczenia usług wyniesie *** miesięcznie pod warunkiem, że liczba generowanych dokumentów nie przekroczy 50 dokumentów księgowych. 2. Za obsługę zwiększonej liczby dokumentów ponad 50 zleceniobiorcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości *** za każdy kolejny dokument księgowy. " W ubiegłym roku biuro nie naliczało dodatkowych opłat mimo przekraczania tej liczby, teraz od nowego roku doliczają opłatę za dokumenty z poprzedniego roku, przez to opłaty dla biura wzrosły mi o kilkaset zł. Czy mają do tego prawo?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź