Treść zapytania

2021.10.26 godz. 11:26 Warszawa, Mazowieckie

Kwarantanna

Wyjaśnienie sytuacji

Witam. W zeszłym roku miałem nałożona kwarantannę od 18.11 do 27.11.2020r. pracodawca mój jest nim Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawa rozliczyła mi tą kwarantannę od 20.11 do 27.11.2020r. Komenda motywuje to iż mój kolega tego dnia dostał pozytywny wynik na covid19 i dlatego od tego dnia liczy mi kwarantannę. Na kwarantannie byłem iż miałem kontakt z zakażonym na służbie. Tu moje pytanie czy mój pracodawca miał podstawę prawną do rozliczenia kwarantanny inaczej jak jest nałożona. Zaznaczam że nie świadczyłem pracy w tym okresie czyli od 18-27.11.2020r.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź