Treść zapytania

2025.02.06 godz. 15:50 Bydgoszcz, Kujawsko-pomorskie

Usługi telekomunikacyjne

Wyjaśnienie sytuacji

Witam Włączyłem do swojego rachunku w sieci PLAY telewizję i internet moim teściom który zobowiązali się płacić W ostatnim miesiącu poinformowali że nie zapłacą rachunku Usługi na adresie teściów zostały wyłączone natomiast dalej muszę opłacać te usługi z uwagi na to że umowa jest na czas określony Teściowie nie czują się zobowiązani do opłacania mimo wielokrotnych rozmów Obecnie zostałem z długiem usług z których nie korzystam i są na innym adresie Czy udałoby się coś w tej sprawie zrobić?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź