Treść zapytania

2021.05.24 godz. 12:05 Lidzbark Warmiński, Warmińsko-mazurskie

Reklamacja przy zakupie online

Wyjaśnienie sytuacji

Witam, zakupiłam na portalu Allegro sprzęt, który przyjechał do mnie wadliwy. Nie dostałam innej możliwości reklamacji, niż przez reklamacje z tytułu gwarancji. W urządzeniu została wymieniona wadliwa część i odesłana do mnie. Jak się okazało znowu wadliwa, z tym samym problemem. Chciałabym odesłać do sprzedającego urządzenie i odzyskać pieniądze, ale sprzedający twierdzi, że nie mam takiego prawa, gdyż skorzystałam z reklamacji z tytułu gwarancji. Co mogę w tej sytuacji zrobić?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź