Treść zapytania

2021.03.27 godz. 10:46 Tarnów, Małopolskie

Sprawa zamówionego narożnika.

Wyjaśnienie sytuacji

Witam. Zamówiliśmy przez internet dokładnie na allegro.pl narożnik . Według opisu zwrotów mamy 14 dni od czasu dostawy na odstąpienie od umowy. Narożnik jeszcze do Nas nie dotarł i wczoraj chcieliśmy zrezygnować z zakupu lecz firma odpowiedziala nam że nie ma takiej możliwości ponieważ Nasz narożnik był robiony pod zamówienie. Na stronie firmy pisze przy każdym artykule meblowym że jest kilka opcji do wyboru. Nic nie pisze na natomiast o niemożliwości zwrotu jakiegoś produktu. Odpisano Nam że to nie jest towar o wartości 20-100 złotych i nie możemy go zwrócić. Sprawę chcą skierować do sądu.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź