Treść zapytania

2020.11.18 godz. 10:41 Trzcianka, Wielkopolskie

Właścicielka restauracji nie chce zwrócić zaliczki.

Wyjaśnienie sytuacji

W wakacje tego roku zarezerwowaliśmy termin na przyjęcie z okazji 1-dych urodzin synka w pewnej restauracji, po czym wpłaciliśmy dobrowolnie zaliczkę w kwocie 500 zł. (Pani chciała chociaż 100, ale akurat miałam więcej to wpłaciłam więcej żeby potem zostało mniej). Teraz sytuacja epidemiologiczna zmusiła nas do odwołania przyjęcia, a pani właściciel nie chce nam oddać tej zaliczki twierdząc ze jej nie ma i proponuje jedzenie wzamian. Mieliśmy się zasatanowic i przyjść. Czy kiedy pójdę i zaproponuje właśnie rozwiązanie a ona się nie zgodzi to mogę wezwać policję na miejsce ?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź