Treść zapytania

2021.07.20 godz. 09:05 Darłowo, Zachodniopomorskie

Reklamacja u dentysty

Wyjaśnienie sytuacji

Wykonałem prywatnie zabieg stomatologiczny (plomba 400zł). Po miesiącu miejsce w którym ząb był leczony zaczęło bardzo boleć przy nagryzaniu. Zadzwoniłem do gabinetu z reklamacją i żądaniem naprawienia zęba bezpłatnie. Dostałem jedynie informację że w takim wypadku ząb będzie prawdopodobnie wymagał leczenia kanałowego i w ramach reklamacji zapłacę za to 1600zł zamiast 2000zł. Umówiony jestem na piątek. Zaznaczę, że dentysta przed zabiegiem nie zrobił zdjęcia zęba, więc zdiagnozował problem nieprawidłowo. Czy dentysta ma obowiązek naprawić ząb bezpłatnie? Co zrobić jeśli odmówi?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź