Treść zapytania

2023.06.12 godz. 13:45 Szczecin, Zachodniopomorskie

Wypłata wpłynęła nie na to konto na które powinna

Wyjaśnienie sytuacji

Mam 27 lat, pracuję w państwowej firmie na umowę zlecenie. Na początku miesiąca pisałam do menadżerki o to, że potrzebuję zmienić numer konta, podałam jej go w SMSie i pytałam czy na pewno nie muszę nic podpisywać, żeby ten numer zmienić. Ona się zapytała księgowej, wszyscy mówią, że nie. Jednak wypłata przyszła na moje stare konto na którym miałam minus 4 tysiące złotych i nie mam za co żyć... Księgowa uważa, że błąd popełnił system, pieniądze zostały wypłacone i nie może mi pomóc. Czy ja mogę coś z tym zrobić? Czy księgowa może wysłać pieniądze nie tam gdzie powinna?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź