Treść zapytania

2022.07.13 godz. 19:47 Mielec, Podkarpackie

Wypożyczalnia samochodów

Wyjaśnienie sytuacji

Wypożyczyłem samochód na lotnisku w opcji premium . ( jeśli będzie jakaś stłuczka to nie ponoszę kosztów ) po 5 dniach zwróciłem samochód w określonym miejscu. Pracownik firmy odebrał samochód , sprawdził . I dał mi do popisu formularz ze oddaje samochód i ze jest wszystko zgodne . Po dwóch dniach dostaje fakturę na 330 złotych ze nie zgadza się ilość paliwa . Gdzie pracownik sprawdzał samochód i zatwierdził ze jest wszystko dobrze . Wiec nie zgadzam się z ta faktura . Co mogę zrobić ?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź