Treść zapytania

2020.01.05 godz. 10:16 Szczecin, Zachodniopomorskie

Zakup materiału na usługę centralnego ogrzewania.

Wyjaśnienie sytuacji

Kupiłem na fakturę VAT Pompe Ciepła na tej fakturze niema żadnych uwag i ograniczeń co do rejkoimi lub gwarancji, zakup w celu by zamontować ją klientowi zrobiłem duży błąd tak teraz uważam, pompa ma wady,1. nie daje temperatury jaka jest fabrycznie technicznie na papierze w instrukci opsługi możliwa 60c tylko 43c, 2. instalacja elektryczna nie zgodna z opisem, podłączenie pompki obiegowej wymagało przełożenia przewodów w kostce na tablicy rozdzielczej w pompie. 3. funkja sterownika pokojowego nie działa. Sprzedawca pompę przywiózł mi na miejsce, zgłaszałem tą wady na bierząco, do 14dni sprzedawca obiecywał że wymieni okablowanie i podłączy sterownik pokojowy wskarze dlaczego pompa nie osiąga temperatury, po 14d niach zaczeły się schody sprzedawca unika kontaktu zasłania się prawem i regulaminem o kturym mnie nie informował przed zakupem i wprowadził mnie w błąd ponieważ pytałem się go przed zakupem czy kupić na osobę prywatną na klienta czy na mnie na firmą i sprzedawca wybrał na mnie pozbawiając mnie rejkojmi informacja taka widnieje w jego regulaminie o kturym mnie nie informował przed zakupem. Co w takiej sytuacji mi pozostało tylko Sąd.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź