Treść zapytania

2021.10.13 godz. 14:38 Florianów, Mazowieckie

Zakup przez internet kabiny prysznicowej.

Wyjaśnienie sytuacji

Witam, Moja sprawa dotyczy zakupu przez internet kabiny prysznicowej. w sierpniu 2021 zamówiłam kabinę prysznicową w uwagach napisałam że jest to bardzo pilna sprawa. Dostawałam obietnicę z tygodnia na tydzień. Pracownik obiecał nawet rekompensatę w wysokości 200,00 zł za zwłokę. W poniedziałek nawet tj.: 11.10.2021 zadzwonił osobiście do mnie i poinformował że kabina zostanie wysłana 13.10.2021r. Wczoraj dostałam zwrot należności na konto za kabinę. Czy mogę liczyć na jakieś odszkodowanie w tej sytuacji? pozdrawiam

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź