Treść zapytania

2022.07.05 godz. 11:28 Gdynia, Pomorskie

Zakupiłem podzespoły do komputera przez sklep internetowy i sklep twierdzi, że nie mogę anulować zakupu.

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, zakupiłem podzespoły do komputera (na firmę) przez sklep internetowy, sklep przedłuża wysyłkę (ponad 12 dni) chciałem anulować zakup, lecz sklep mówi, że jest to niemożliwe, ponieważ prowadzę działalność w której mam PKD, które ma cechy informujące o tym, że mogę je dalej sprzedać (sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet). Moim głównym PKD jest jest działalność postprodukcyjna związana z filmami. Zastanawiam się, czy faktycznie jest niemożliwe, czy bardziej sklep zamówił podzespoły i nie chce ich teraz magazynować u siebie.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź