Treść zapytania

2024.11.23 godz. 17:21 Pajęczno, Łódzkie

Zalany laptop, ubezpieczealnia nie chce przyjąć zgłoszenia

Wyjaśnienie sytuacji

Tydzień po zakupie mój laptop przestał działać oddałem go do sklepu, gdzie stwierdzono że laptop jest zalany i gwarancja tego nie obejmuje. Ubezpieczalnia po zgłoszeniu najpierwej wysłała list, że zgłoszenie zostało przyjęte następnie poprzez email chcieli wyjaśnienia sytuacji po czym przysłali list, że zgłoszenie nie może zostać przyjęte. Czy jest możliwość zerwania umowy z taką firmą? Lub czy drogą sądową można się ubiegać o to aby zgłoszenie zostało przyjęte. Laptop o wartości 5 tysięcy leży nieużywany drugi miesiąc, ponieważ ubezpieczalnia wszystko przedłużała jak tylko się dało.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź