Treść zapytania

2022.11.30 godz. 13:08 Świdwinek, Zachodniopomorskie

nieodebrana przesyłka za pobraniem

Wyjaśnienie sytuacji

Zamówiłam towar ze sklepu internetowego z formą płatności za pobraniem. Po dwóch dniach napisałam, że muszę zrezygnować z zamówienia. Niestety towar została wysłany. Nie odebrałam przesyłki ponieważ nie było mnie w tym czasie w domu i została odesłana. Sprzedający domaga się kwoty 40 zł jako odszkodowanie. Inaczej skieruje sprawę na drogę sądową. Co powinnam Zrobić. Monika

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź