Treść zapytania

2020.09.16 godz. 18:01 Konin, Wielkopolskie

Co zrobić w tej sytuacji?

Wyjaśnienie sytuacji

Zamówiliśmy z mężem zasłony szyte na miarę. Pani przyjmująca zamówienie pomyliła wymiary o czym dowiedzieliśmy się po odbiorze zasłon. Pani w sklepie byla niemiła obrażała nas i nie przyznała się do błędu. W obecnej chwili sklep nie odpowiada na maile, telefony. Zostaliśmy poinformowani podczas ostatniej rozmowy ,że sklep nie przyjmie zasłon bo nie bedzid miał co z nimi zrobić

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź