Treść zapytania

2025.09.10 godz. 15:11 Poznań, Wielkopolskie

ZADOŚĆUCZYNEINIE

Wyjaśnienie sytuacji

Zarezerwowałam i opłaciłam parking przy lotnisku, po powrocie firma nie odebrała mnie z lotniska, miała wyłączony telefon mimo iż zgodnie z umową po przylocie przyjeżdżają i odbierają klientów i zawożą na parking po odbiór auta. Pan odezwał się po ponad 2 h w czasie kiedy byłam już w hotelu ( godziny nocne i podróż z 3 letnim dzieckiem). Zażądałam zwrotu kosztów za nocleg oraz taksówkę. Pan oddał pieniądze ale chce wnieść o zwrot opłaty za parking ( nie dotrzymali warunków umowy) oraz zadośćuczynienie za straty moralne, nie poszłam do pracy, dziecko zestresowane było całą sytuacją

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź