Treść zapytania
2022.04.22 godz. 11:37 Szczecin, Zachodniopomorskie
Reklamacja z tytułu rekojmii
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Zgłosiłam (zresztą po raz trzeci pod rząd) sie z laptopem do mediaexpertu z reklamacją (pierwszym razem z tytułu gwarancji, dwa następne razy rekojmii). Zaniosłam laptopa, przedstawiłam usterkę. Żądałam reklamacji z tytułu rekojmii oraz żądałam jedynie naprawy towaru (mam to na podpisanym przez pracownika mediaexpertu piśmie). Dostałam sms, że przyjeto moją reklamację. Przed chwilą (minął około tydzien) dostałam sms ze do odbioru w sklepie jest ,,nowy towar". Nie byłam jeszcze w placówce, ale jeśli to prawda to czy mogę wyciągnąć z tego jakieś prawne konsekwencje?
Odpowiedzi prawników:
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.