Treść zapytania

2022.04.22 godz. 11:37 Szczecin, Zachodniopomorskie

Reklamacja z tytułu rekojmii

Wyjaśnienie sytuacji

Zgłosiłam (zresztą po raz trzeci pod rząd) sie z laptopem do mediaexpertu z reklamacją (pierwszym razem z tytułu gwarancji, dwa następne razy rekojmii). Zaniosłam laptopa, przedstawiłam usterkę. Żądałam reklamacji z tytułu rekojmii oraz żądałam jedynie naprawy towaru (mam to na podpisanym przez pracownika mediaexpertu piśmie). Dostałam sms, że przyjeto moją reklamację. Przed chwilą (minął około tydzien) dostałam sms ze do odbioru w sklepie jest ,,nowy towar". Nie byłam jeszcze w placówce, ale jeśli to prawda to czy mogę wyciągnąć z tego jakieś prawne konsekwencje?

Odpowiedzi prawników:


Prawnik

Aleksandra Balik

Warszawa, Mazowieckie

(25 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 22 Kwi 2022 12:11

Nie, bo to sprzedawca decyduje o sposobie naprawy.
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? 100% uznało tę odpowiedź za pomocną (1 głos)
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź