Treść zapytania

2022.05.23 godz. 11:36 Ryglice, Małopolskie

Zgłoszenie wady pojazdu sprzedanego przez moją firmę.

Wyjaśnienie sytuacji

Dnia 25.kwietnia 2022r. sprzedałem samochód Mazda 2008r. z automatyczną skrzynią biegów. Dnia 18.05.2022r. dostałem pismo od kupującej że po dwóch tygodniach użytkowania samochodu wystąpił problem z automatyczną skrzynią biegów.Po konsultacji z mechanikiem zostało stwierdzone uszkodzenie skrzyni. Umówiła się na naprawę na 6 czerwca 2022r. Po konsultacji z prawnikiem zgłasza pisemnie Wadę Istotną pojazdu i korzystając z prawa rękojmi oczekuję że kwota którą zapłaci za naprawę zostanie przeze mnie zwrócona art.560§3 K.C oraz art.563§1 K.C. Co mogę w takiej sytuacji zrobić? Jak odpowiedzieć?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź